Гарантія

На вироби Woolberry надається гарантія 12 місяців. Гарантія поширюється на всі комплектуючі (включаючи базу виробу, ремінці, ланцюжки, застібки) і включає ремонт та заміну фурнітури у разі потреби.

Для здійснення ремонту виробу ви можете звернутися до наших менеджерів за номером телефону +380995439354

 

 

Якщо ви придбали товар через Нову Пошту, то доставка виробу на ремонт (і назад) також буде здійснена за допомогою Нової Пошти за наш рахунок.

 

Обмін і повернення

Нам важливо, щоб вироби Woolberry викликали тільки приємні емоції. Ми намагаємося, щоб фотографії на сайті максимально точно відображали відтінок, а описи в точності відповідали дійсності. І все ж, якщо куплений вами виріб вам не підійшов з якихось причин, ви легко можете обміняти його на будь-який інший або повернути нам назад.

 

Повернення і обмін товару здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» і проводиться протягом 14-ти днів з моменту покупки. Датою покупки вважається день, коли Ви забрали замовлення з шоуруму або отримали товар на Новій Пошті. При необхідності повернення / обміну ви повинні зв'язатися з нашим менеджером по телефону +380955350557 і попередити про заміну товару або про повернення грошових коштів.

 

 Для обміну / повернення при собі потрібно мати:

  • товар без найменших ознак використання;
  • не пошкоджену упаковку, цілісні етикетки, комплектуючі (ремінці, ланцюжки), якщо такі були на товар;

 

Важливо:

Якщо Ви перебуваєте в Києві, можете обміняти / повернути виріб безпосередньо в наш шоурум за адресою вул. Антоновича, 57. Не забудьте попередньо зв'язатися з нашим менеджером по телефону. Повернення грошових коштів здійснюється у повному обсязі, враховуючи вартість товару на час його купівлі. При обміні на товар з меншою вартістю, вам повернуть різницю в ціні; при обміні на товар з більшою вартістю, ви  доплачуєте різницю.

 

Якщо Ви перебуваєте в іншому місті, обмін або повернення виробу здійснюється за допомогою сервісу Нової Пошти. Товар відправляється назад у тому ж вигляді, в якому ви його отримали: упаковка не повинна бути пошкоджена, всі комплектуючі повинні бути на місці. Транспортні витрати, пов'язані з обміном / поверненням оплачуються безпосередньо покупцем. Повернення грошових коштів здійснюється на карту Приват Банку протягом трьох днів з моменту отримання виробу нашими менеджерами на відділенні Нової Пошти. При обміні на інший виріб, ви або доплачуєте різницю в ціні (якщо виріб коштує дорожче), або отримуєте грошову компенсацію на свою банківську карту (якщо виріб коштує дешевше).